1-ازکجا بدانیم محصولی که بدستمان میرسد اصل است ؟
سایت زیبای رویایی با سابقه در عرصه فروش محصولات از طریق(اینستا و سایت) وبا توجه به توضیحاتی که برای هر محصول گفته شده {قسمت توضیحات تکمیلی ⬅️اصالت سنجی محصولات وطریقه چک اصالت هر محصول} این تظمین را به شما میدهد که محصولات تماما اصل و اورجینال میباشد.
2-آیا امکان پرداخت درمحل (درب منزل)وجود دارد ؟
متاسفانه خیر، صرفا پرداخت و ثبت سفارش فقط از طریق کارت های عضو شتاب و یا واریز به حساب و ارائه اطلاعات پرداخت مورد پذیرش است.
3-امکان خرید حضوری وجود دارد ؟
خیر امکان خرید حضوری وجود ندارد
4-چگونه میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم ؟
اگر سفارش شما از طریق پیک موتوری ثبت شده باشد:(ارسال با پیک فقط برای تهران)محصول شما تحویل پیک داده میشود و پیک موتوری با شما تماس خواهد گرفت و بسته مورد نظرتون رو به شما تحویل میدهد.
اگر سفارش شما از طریق پیشتاز ثبت شده باشد: کد رهگیری مرسوله شما پس از تحویل سفارش به اداره پست، در صورت درخواست به شما داده میشود.
اگر سفارش شما از طریق تیپاکس ثبت شده باشد: کد رهگیری از طرف شرکت تیپاکس به شماره ای که هنگام ثبت سفارش ارایه کرده اید ارسال میشود.
5- زمانیکه در خصوص محصول سوال یا نیاز به مشاوره دارم چگونه با شما در ارتباط باشم ؟
تیم ما سعی کرده است که برای هر محصولی توضیحات کامل و جامعی که در سایت محصول و بروشور کالا ذکر شده را برای مشتریان عزیز بطور واضح بیان کند.که شما با مطالعه مشخصات و ویژگی های هر محصولی اطلاعات زیادی از قبیل(تعداد/کشور سازنده/موارد منع/اثرگذاری و…)را در مورد محصول مورد نظر بدست بیاورید.
اما اگر نیازی به مشاوره داشته باشید همکاران و ادمین های ما در بخش فروش از طریق واتس اپ و اینستاگرام جوابگوی سوالات شما عزیزان میباشند. **از اصرار برای مشاوره تلفنی خودداری نمایید**
6-آیا امکان خرید اقساطی یا با چک محصولات وجود دارد؟
خیر.به دلیل ممکن کردن خرید بدون واسطه شما عزیزان {خرید و تسویه فوری }امکان خرید اقساطی و بصورت چک فراهم نمیباشد.
7-شرایط و قیمت همکاری با سایت و روش گرفتن نمایندگی به چه صورت میباشد؟
برای دریافت و آگاهی از نحوه شرایط اخذ نمایندگی و ایجاد بستر فروش در قالب همکاری با سایت کلمه*شرایط همکاری* را در واتس اپ یا اینستاگرام برای مشاورین ما ارسال کنید تا در اسرع وقت شرایط همکاری رو براتون ارسال کنند.
8-آیا برای سفارش وخرید باید حتما در سایت فروشگاه عضو بشیم؟
خیر می توانید بدون ثبت نام در سایت، نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.
9-مدت زمان تحویل سفارشات چقدر است؟
برای آگاهی بیشتر( در مورد نحوه ارسال و هزینه مرسوله یا مدت زمان تحویل سفارش) میتوانید به سربرگ نحوه ارسال مراجعه کنید.
10- امکان ارسال به چه شهرهایی وجود دارد؟
به همه شهرهای ایران امکان ارسال وجوددارد.
11-آیا امکان تعیین کردن ساعت و روز خاصی برای زمان تحویل سفارش وجود دارد ؟
بله برای ارسال با پیک میتوانید تعیین کنید که چه ساعتی و چه روزی(باتوجه به همکاری و هماهنگی متقابل پیک)سفارشتون به دستتون برسه.
برای ارسال با پست پیشتاز و تیپاکس امکان اضافه کردن توضیح دلخواه شما در مورد نحوه تحویل بسته شما از طریق مامور پستی امکان پذیر میباشد(مسئولیت رعایت توضیحات شما مانند مراجعه در ساعت مشخص به عهده پست می باشد )همچنین امکان اضافه کردن توضیحات اضافی هنگام ثبت سفارش و ارسال برای شما در خصوص اینکه محصول خریداری شده شما در پست بماند و با مراجعه حضوری به اداره پست بسته را شخصا تحویل بگیرید وجود دارد.
